Безплатно извозване и изхвърляне на електроуреди в София

Платено извозване на отпадъци

При записването на тел: 0888 02 1111 се уточняват приблизителни часове например: от 10:00 до 12:00 часа. или както ви е удобно от 9:00 до 22:00 часа.

За да спестят усилия на гражданите екипите ще изнасят директно от жилища и офиси без да е необходимо гражданите да ги изваждат от местата им. Приемат се заявки всеки ден за БЕЗПЛАТНО изнасяне на домакински или фирмени уреди. За оптималното изпълнение на услугите трябва да имате шест електроуреда.

Услуги за извозване на уреди от адрес и етаж.

В услугите за извозване на електроуреди в София – включваме и хамали и транспорт!

Услугите за извозване на електроуреди не се влияят от квартал или етаж.

Също така няма значение дали ще използваме асансьор незвисимо от етажа.

Услугите в сайта са актуални за всички клиенти.

За да се възползвате от бърза услуга се свържете с нас.

Можем да извозим и дори само един малък електроуред или пък от мебелите голяма секция.

Можем да ви посетим в удобен за Вас ден и час в София и крайните квартали.

В нашите услуги ние нямаме условия.

Вие определяте ден и час на взимането на електроуредите.

Вие определяте условията по какъв начин да бъдат изнесени уредите.

Дали да използваме асансьор или не, дори и да има в сградата.

Безплатно извозване и изхвърляне на стари електроуреди

От край време българинът е леко егоист, по малко скептично настроен или изключително хладнокръвен, когато става въпрос за неволите на другите. В тази тема ще разкрием как Безплатно можем да получим извозване и изхвърляне на стари електроуреди и каква полза можем да имаме от цялата работа.

Сещайки се за приказка: „…двама съседи живели на село. В един ден се появила съдбата и казала, че имат право да им изпълни по едно желание. Тогава единият поискал магаре и час на момента вече го имал. Съседа му завидял, но замълчал… Не след дълго съдбата попитала и за неговото желание, а той грохотно и надменно казал: < Искам магарето на съседа да умре>….“ За извода няма да коментирам, на всеки е ясно и ще потвърди, че българите сме леко „злобари“ и въпреки това сред, много от нас се срещат и добри, съвременни и благородни хора. Когато става дума за помощ и то такава, която да не ни струва нищо, защо да не я направим.

Идеята е следната: В дома на всеки има множество уреди и електротехника. Една част от нея употребяваме, друга е повредена, а трета напълно извън строй. За всичката стара и ненужна машинария можем да помислим за Безплатно извозване и изхвърляне на електроуреди.

Целта на заданието е с предаването да се освободим от непотребните неща, да направим място в дома си за нови такива, а с някои от работещите електроуреди да зарадваме други хора, които са в неравностойно положение.

За всичката стара и неработеща техника Безплатно извозване и изхвърляне от фирма ще е идеално решение. С него също печелим много – спестяваме глобата, с която може да ни санкционира общината, ако оставим уреди и техника около контейнерите в квартала; печелим безплатно извозване, за което не покриваме разход гориво.

Има и вариант сами да предадем старите електроуреди за рециклиране, но там сами се товарим и покриваме транспорта си за сметка на малка сума пари. И в крайна сметка всички сами избира най-удачният си вариант.

Пакетни цени за почистване на жилища от всякакви стари мебели и боклуци.

  • Почистване на едностаен апартамент от 80 лв. В цената са включени демонтаж на мебели, събиране на 350 чувала с битови отпадъци, изнасяне и транспорт до депо за отпадъци.
  • Почистване на двустаен апартамент от 120 лв. В цената са включени демонтаж на мебели, събиране на 450 чувала с битови отпадъци, изнасяне и транспорт до депо за отпадъци.
  • Почистване на тристаен апартамент от 150 лв. В цената са включени демонтаж на мебели, събиране на 550 чувала с битови отпадъци, изнасяне и транспорт до депо.

Цени за единични поръчки

  • Изнасяне на стара холова гарнитура от 60 лв. Цената се определя в зависимост от разстоянието до депото. В цената е включено изнасяне пеша от всички етажи, товарене и транспортиране до депо.
  • Изнасяне на стара – голяма секция от 70 лв. Цената се определя в зависимост от разстоянието до депото. В цената е включен демонтаж, събиране и изнасяне пеша от всички етажи с транспорт до депо.
  • Демонтаж и изхвърляне на кухненски шкафове от 70 лв. Цената се определя в зависимост от разстоянието до депото. В цената е включено изнасяне пеша от всички етажи, товарене и транспортиране до депо.
  • Натрошаване и изхвърляне на гардероб от 70 лв. Цената се определя в зависимост от разстоянието до депото. В цената е включен демонтаж, събиране и изнасяне пеша от всички етажи с транспорт до депо.
  • Изнасяне и извозване на спалня с две шкафчета и матрак от 60 лв. Цената се определя в зависимост от разстоянието до депото. В цената е включено изнасяне пеша от всички етажи, товарене и транспортиране до депо.

Почистване на дворове с извозване на храсти и боклуци в София

  • Цялостно почистване на дворове и градини от 0.40 лв. кв.м.
  • Пример: Косене на трева до 0.20 см. височина 0.40 лв. кв.м.
  • Пример: Косене на трева, рязане на храсти и дървесни израстъци до 4 метра височина с товарене и извозване 2.50 лв. кв.м.
  • Демонтаж на бараки, навеси, конструкции и пристройки от 5.00 лв. кв.м.
  • Цената зависи от количеството и височината на постройките.
  • Събиране на отпадъци, товарене и извозване от 5.00 лв. куб.м.
  • Цената зависи от количеството и разстоянието до депото.

В цените са включени всички средства по събаряне на постройки, демонтаж на всякакви конструкции, косене на трева, премахване на храсти, изхвърляне, товарене на боклуци и извозване на сметище с включени такси за депониране на отпадъци в София.

Събиране в чували и извозване на строителни отпадъци

  • 10-15 чувала до 25 кг/бр. 90 лв.
  • 15-25 чувала до 25 кг/бр. от 90 до 120 лв.
  • 25-35 чувала до 25 кг/бр. от 120 до 140 лв.
  • 35-50 чувала до 25 кг/бр. от 140 до 190 лв.
  • 50-65 чувала до 25 кг/бр. от 190 до 240 лв.

При записването се уточняват приблизителни часове например: от 10:00 до 12:00 часа. или както ви е удобно от 9:00 до 22:00 часа.

Цените за почистване на мазета, гаражи, силно замърсени жилища и други битови отпадъци е по договаряне. Включваме всички демонтажи, изнасяне, товарене и извозване до депо. Определят се според количество и вид, етаж и район спрямо депото за отпадъци.

На телефон 0888 02 1111 може да заявите удобен за Вас ден и час за събиране на мебели и извозване на боклуци в София.

Безплатен посредник за с по-добра видимост 

Сайтът е напълно безплатен посредник за изхвърляне на електроуреди и предоставя възможност на хора, които публикуват обяви в интернет, но се намират на задни позиции в резултатите от търсенето, да получат по-добра видимост и повече възможности за реализация чрез Depo.bg.

Финансиране чрез банки и частни бизнеси

Финансирането идва както от банки, така и от частни бизнеси, които работят в сфери с известен елемент на риск. За нашето финансиране те осигуряват определено преживяване както за нас, така и за своите клиенти. В този смисъл, те са бизнеси, които предоставят услуга срещу заплащане, макар и с елемент на риск. Тези компании оперират под строг държавен контрол. Те спазват лицензиращи изисквания и регулации, като предоставят услуги, базирани на вероятност, късмет и стратегия.

Подаръци и подкрепа за подизпълнителите

Няма никакви скрити такси или някакви тънки номера – всичко е прозрачно. Подизпълнителите не само че не плащат нищо допълнително, ами даже получават подаръци. Било то достъп до камиони, инструменти или други средства за работа. Ако някой има нужда да работи, но няма с какво или къде, ние му помагаме, без да му взимаме пари. Така си върши работата без да търси пари за оборудване или транспорт. А ние просто осигуряваме възможности, без да търсим печалба.

Осигуряване на камиони, инструменти и адреси за изпълнение на услуги

Подизпълнителите получават възможност да работят, като при нужда им предоставяме нашите камиони, инструменти и адреси за изпълнение на услуги. Това означава, че те могат да извършват своята дейност, без да поемат разходи за оборудване или транспорт. Това им спестява средства и прави работата им по-лесна. Важно е да се подчертае, че ние не извличаме никаква финансова изгода или допълнителни ползи от тази дейност. Услугата е създадена изцяло в полза на подизпълнителите. Така ще им даде по-добри условия за работа, без ненужни утежнения и допълнителни разходи.

Дарителски и експериментален модел без финансова изгода

Това се прави с ясната идея, че в момента всичко е напълно дарителско и експериментално. Не търсим печалба, не удържаме такси и не извличаме никаква финансова изгода. Даваме възможност на подизпълнителите да работят при улеснени условия, за да изградим стабилна основа за бъдещо сътрудничество. Ако в следващите години този модел се докаже като успешен и устойчив, ще можем да преминем към по-структурирана работа с подизпълнители. Тогава ще въведем система за съвместна дейност, при която и ние ще получаваме процент за изхвърляне на електроуреди. Засега обаче всичко е напълно безвъзмездно. Ние ги рекламираме, осигуряваме им достъп до нашите ресурси и ги подкрепяме. Това е начинът да проследим как ще се развие този процес в дългосрочен план. Важно е да знаете, че заради този модел цените в сайта в момента не са актуални! Всички суми се уточняват след разговор по телефона и на място може да има разлики в крайната стойност. Ако сте редовен клиент, може да получите сериозни отстъпки. За да бъдете по-добре информирани, най-добре е да се чуем и да обсъдим всичко.

Бъдещо развитие на услугите

В бъдеще ще уголемим услугите си, за да сме още по-удобни за клиентите. Ще предлагаме по-бързо изпълнение на обектите. Ще включим още повече експресни услуги и работа до късно вечер. Ще подобрим подобрим транспорта и организацията, така че да можем да идваме още по-бързо. Освен това, ще предлагаме още по-специализирани услуги за почистване и извозване, включително решения за по-сложни ситуации. Целта ни е да направим нещата по-лесни за клиентите и да им спестим време и усилия. От тази година има промени, за съжаление не може всичко да остане както преди. Разходите се увеличават, а всеки клиент трябва да получи качествена услуга изхвърляне на електроуреди. Сметките са нагласени според новите условия, така че услугите да останат достъпни, но и да покриват всички разходи. Тарифите са променени, за да отразят новите реалности. Било то гориво, труд, такси за изхвърляне или разходи за специални обработки. Няма как да останат старите условия, защото всичко около нас поскъпва и услугите трябва да се напаснат към тая ситуация.

Клиентите трябва да знаят, че стойностите вече са други и не могат да се сравняват със старите. Всичко се калкулира според обема, вида на боклука и сложността на работата. Разликите идват от детайлите – дали има тежък труд, дали трябва специална техника, дали трябва да се ходи няколко пъти. Никой не иска да излъже хората, но няма как да се работи на загуба, затова стойностите в сайта не са актуални. Това, което вчера е струвало едно, днес може да е друго, защото самите условия го изискват.

Какво определя пазарът за имоти в България

Получаваме много сигнали от наследници, че пазарът на имоти се вдига ежегодно. Най-важното е, че всичко става с уговорка – няма допълнителни такси, но пак зависи от ситуацията. Например, ако жилището е в нормално състояние, стандартните условия важат без промени. Но ако става въпрос за силно замърсени пространства. Те могат да бъдат заразени с плъхове, змии, гущери или затрупани с боклук. Може да има следи от фекалии, урина, разлагащи се животни, голямо количество гълъби, котки или кучета. Тогава работата изисква допълнителни мерки, специализирана техника и защитни средства, което може да промени крайните условия. Който иска приблизителна сума, трябва да се чуе с нас и да даде ясни детайли по телефона. Само така може да се прецени примерната стойност на услугите. Всеки случай е различен и няма как сметките да са като по калъп – всичко е въпрос на договаряне и реална работа.

Бързо и ефективно извозване на стари мебели и боклуци 

Омръзна ли ти старите мебели и боклуци да заемат място и да ти създават нерви? Спокойно, ние ще ги разкараме – грабваме, товарим и изчезват! Бързо, чисто и без много приказки!

Извозването на смесени и едрогабаритни отпадъци и изхвърляне на електроуредивключва събиране и изнасяне на всякакви боклуци. Стари мебели, големи уреди, строителни едрогабаритни боклуци, конструкции, текстил, хартия, пластмаса и всичко друго, което пречи. Ако имаш такива неща и искаш да се отървеш от тях, ние идваме, събираме ги, товарим на камиона. Караме ги там, където трябва – или на сметище, или в център за преработка, ако може да се използват повторно. Стойността за цялата тази работа е от сто двайсет и пет лева до петстотин петдесет и шест лева на кубик. Тя се променя, защото има значение колко боклук имаш, какъв е и колко е тежък.

Големите и едрогабаритни неща като мебели, уреди и строителни конструкции искат повече хора, повече място в камиона. Изискват и повече усилия, затова стойността може да се качи. Ако изнасянето е трудно – например ако живееш на висок етаж без асансьор, ако коридорите са тесни или мебелите трябва да се разглобяват, за да могат да се изнесат, това също се отразява на сумата.

Някои боклуци не могат просто да се хвърлят, където ни падне. За определени неща има специални начини на изхвърляне, което означава допълнителни разходи. Това е причината стойността да варира – зависи от обема, вида на боклука и колко усилия трябват, за да се свърши работата.

Ръчно събиране и изнасяне на чували с боклук 

Ако ти е писнало да се спъваш в чували с наследствени боклуци, кажи ни къде са и ще ги изнесем на мига! Няма тежко, няма неудобно – товарим, извозваме и забравяш за тях!

Събирането и изнасянето на чували с разнородни битови боклуци включва осигуряване или приемане на вече напълнени чували с всякакви боклуци. Хартиени и пластмасови опаковки, текстил и други подобни неща, които трябва да бъдат изхвърлени. Цялата работа става ръчно – чувалите се вдигат, носят се до камиона, товарят се и след това се карат на сметище или за рециклиране. Всичко зависи от това какво има вътре. Тая услуга започва от три лева и осемдесет стотинки и може да стигне до четиринадесет лева на кило. Разликата идва от няколко фактора – колко тежък е боклука, колко чувала има. Също така, дали трябва да се мъкнат по стълби, дали разстоянието е голямо и дали има някакви по-специални изисквания.

Ако вътре има опасни отпадъци, това вече прави изхвърлянето по-сложно и съответно стойността скача. В крайна сметка, колкото повече боклук има, колкото по-тежък и труден е за носене. В такъв случай още повече ресурси отиват за извозването му, което влияе на крайната стойност.

Професионална дезинфекция на жилища срещу бактерии и плесени 

Влизаш в наследствен имот и мирише на влага, мухъл или нещо друго гадно? Ние ще напръскаме, ще изтребим всяка гадост и ще ти оставим свежест и чистота! Дезинфекцията на жилища струва от четири до дванадесет лева на квадратен метър включва обработка на подове, стени, тавани. В някои случаи и мебели с професионални препарати за унищожаване на бактерии, вируси, плесени и други микроорганизми.

Методите отговарят на хигиенните и санитарни норми. Стойността се определя спрямо общата площ за обработка, използваните препарати и трудоемкостта на процеса.

Чистене след смърт – процес, препарати и защитно оборудване

Попаднал си в неприятна ситуация и трябва мястото да бъде изчистено основно? Това не е работа за всеки, но ние знаем как да се справим. Действаме дискретно, професионално и без приказки!

Чистене след смърт не е като да минеш с парцала и да си готов. Говорим за тежка работа, щото трябва да се махат биологични мръсотии. Кръв, телесни течности, бактерии и всякакви гадости, дето могат да станат опасни за здравето. Ползваме яки дезинфекционни препарати и професионални методи. Те не само чистят, ами и премахват смрадта и всичко, дето може да разнася зарази. Оценката на тази работа е на стойност от деветстотин и четиридесет лева до хиляда двеста и осемдесет лева на квадрат. Това е адски тежка работа и много опасна за здравето, не всеки може да я върши.

Трябва специализиран екип, който да знае как да борави с професионални химии и защитно оборудване, щото иначе става опасно. В повечето случаи не е просто да напръскаш и да забършеш. Често се налага да се махат цели настилки, килими, дюшеци, а понякога дори и мебели, щото са попили гадостите и няма как да се спасят. Освен това, услугата не се прави за тридесет минути. Трябва да се мине няколко пъти, за да се гарантира, че всичко е изчистено до стерилност. Заради риска, сложността и нуждата от специално оборудване, екипът е здраво защитен.

Трябва ти камион, ама не какъв да е, а точният за работата?

Ние имаме всичко – от малки до големи, за всякакви товари! Казваш какво и къде, а ние го правим!

Транспортът с различни видове камиони включва всичко – осигуряваме правилния камион според товара, товарим го, обезопасяваме всичко, за да не мърда и го караме, където трябва. Няма значение дали мъкнеш мебели, строителни отпадъци или нещо по-специално – намираме най-добрия вариант за превоз. Стойността за тая услуга е от осемдесет и четири до двеста осемдесет и шест лева на кубик, но зависи от няколко неща. Първо, какъв камион ще трябва – по-малък или по-голям, защото вместимостта има значение. После идва разстоянието – колкото повече километри трябва да се измине, толкова повече гориво гори камионът, а това вдига стойността.

Специално сортиране и изхвърляне на опасни отпадъци

Освен това, важно е и какво точно се товари. Ако превозът е на някакъв по-специален товар, като опасни материали или нещо, което иска по-сериозно обезопасяване, тогава стойността също се качва. В крайна сметка, всичко опира до вида на товара, пътя и камиона, който ще трябва да свърши работата.

Извозване на строителни отпадъци – тухли, бетон, гипсокартон 

След ремонта ти е останала камара боклуци – тухли, бетон, мазилки? Забрави за тях, ние ще ги натоварим и ще ги извозим, без да оставим следа!

Извозването на строителни материали включва събиране, изнасяне и каране на боклука до специализирано сметище. Това важи за всякакви строителни отпадъци – бетон, тухли, гипсокартон, керамика, метални отломки и каквото още е останало след ремонт или събаряне. Всичко се товари и се кара, където трябва, без да остава мизерия след това. Стойността варира от деветдесет стотинки до пет и двайсет за кило, защото най-важното тук е тежестта. Колкото по-тежък е боклукът, толкова по-скъпо излиза транспортът и таксите на депото.

Някои материали могат да се рециклират по-лесно, което понякога смъква разходите. В крайна сметка, всичко зависи от това колко тежък е товарът и колко път трябва да измине, за да бъде извозен.

Специално сортиране и изхвърляне на нискокачествени материали

Някои боклуци не просто се хвърлят, а трябва специално отношение! Ние знаем как и къде да ги откараме, без ти да се занимаваш с нищо!

Боклуци, дето са направени от нискокачествени материали или просто няма как да се рециклират лесно, не можеш да ги хвърлиш ей така в някой контейнер и да си биеш камшика. Тия неща искат специално сортиране и изхвърляне, щото иначе само ще направят по-голям проблем. Плащането варира между деветдесет стотинки и пет и осемдесет лева за кило, а тука теглото е царят. Колкото по-тежък е боклукът, толкова повече средства, щото депонирането си има такси, а труда е много.

Когато става дума за големи количества мръсотия, трудна за обработка, стойността скача, щото и горивото и разправията с депото стават по-сложни. Така че, ако си се набутал с кофти отпадъци, трябва да знаеш, че физическата работа е много.

Рециклируеми отпадъци: възможни отстъпки

Имаш боклук който може да се рециклира в полза? Тогава стойностите са различни внасяме отстъпки. Ако в боклука има повече рециклируеми материали като желязо, алуминий, хартия или пластмаса, може да направим отстъпка от цената. Всичко зависи от количеството и състоянието на материала – ако става за предаване, част от разходите могат да се избият. Така хем клиентът плаща по-малко, хем боклукът не отива на сметището, а се преработва. Важното е да се прецени на място, защото ако материалите са смесени с много мръсотия, вече няма същата стойност. Стойностите за извозване на рециклируеми боклуци като техника, електроуреди и домакински уреди се движат от лев и деведесет до три и шейсет. Колко точно ще излезе зависи от това колко е тежко, дали трябва да се мъкне по стълби и колко далече е мястото. Колкото е по тежко толкова повече се приближаваме към максималната цена за килограм. Ако е нещо голямо и трудно за носене, може да отиде нагоре. Ако е лесно за товарене и близо, ще е по-евтино.

Не си сигурен колко ще струва? Обади се за оферта 0888 02 1111

Всички стойности и ценообразуването винаги се предоговарят по телефона или направо на място. Има много фактори – колко боклук има, колко е тежък, дали се стига лесно до обекта. Трябва да се минава през препятствия, какъв точно е отпадъкът и колко е зацапано.

Има вариант за пакетни оферти, правят се отстъпки или добавки, ако боклукът е в големи количества. Ако случаят е супер сложен, стойността може да се коригира нагоре. Всичко зависи от количеството и теглото на боклука, колко зор ще е да се изнесе, дали има някакви рискове, като зарази или токсични материали и колко хора ще трябва за тая работа. Отгоре на всичко има и законови такси, дето трябва да се спазват, така че ценообразуването не е просто.

Когато клиентът се съгласи по телефона и заяви услуга, това е устна договорка, която важи и за двете страни. От наша страна поемаме ангажимент да организираме екип, транспорт и време за изпълнение на услугата. Това включва реални разходи, които са за наша сметка. 

Ако клиентът реши да се откаже в последния момент – без основателна причина или без да ни уведоми навреме, той носи отговорност. Това означава, че дължи компенсация за вложените разходи. За малки заявки това е триста и шестдесет лева, а за по-големи обекти като стаи или гарсониери – осемстотин и четиридесет лева. 

След сключване на втори устен договор с екип от двама, трима или шестима души на място и ако работата започне, клиентът остава задължен и не може просто да се откаже. 

Ако сме приключили и клиентът откаже да плати, горните неустойки се удвояват, а освен това дължи и разходите за услугите по разтоварване на боклуците от превозното средство. 

При неплащане се стига до съд. Разполагаме с юристи, които защитават нашите интереси и се занимават със случаи, в които клиентът съзнателно е използвал нашите услуги, позволил ни е да свършим работата, а след това умишлено е отказал да плати. 

След като се е обадил, той е потвърдил съгласието си с условията на услугата, както и с информацията, публикувана на нашия сайт. Освен това, след като е бил запознат с двата устни договора – първият по телефона и вторият на място, и въпреки това ни е дал разрешение да започнем работа, той е поел ясен ангажимент. В този случай отказът му да плати е съзнателна злоупотреба и носи пълна отговорност за действията си.

Юристите ни водят всички необходими правни действия, за да гарантират, че дължимите суми ще бъдат събрани по съдебен ред, включително неустойките, направените разходи и всички допълнителни такси. Те се грижат измамните клиенти да понесат пълната отговорност за действията си и да не останат безнаказани. 

В съда претендираме всички дължими суми – неустойки, главница, съдебни разходи и адвокатски хонорари. Освен това клиентът носи отговорност за всички направени разноски, необходими за воденето на делото. Това включва разходите за транспортиране на свидетели, както и разходите, свързани със събирането им, в случай че се наложи допълнително издирване или осигуряване на тяхното присъствие. Включени са и всички разходи по движението на делото, като държавни такси, призовки, възнаграждения за вещи лица и горивото, необходимо за явяването в съда или за събиране на доказателства. Всички тези разходи се добавят към окончателната сума, която подлежи на принудително събиране при осъдително решение.

Ако съдът се произнесе в наша полза, съдебен изпълнител може да наложи запор на сметки, възбрана върху имоти или запор на заплата. Клиентът трябва да е наясно, че ако не плати доброволно, разходите му само ще се увеличат.  За да си спестим всичко това, най-добре е клиентът да ни уведоми навреме, ако има промяна в намеренията си. Дори и в случай, че вече сме дошли на място, но работата все още не е започнала, за клиента е по-изгодно да заплати неустойките на момента и да ни откаже, вместо да стигне до съдебен процес. В съда, като фирма, имаме законното право да претендираме не само неустойките, но и всички направени разходи, описани по-горе. Това значително ще увеличи крайната сума, която клиентът ще дължи, ако се стигне до принудително събиране.

На нас може да се разчита всеки ден от седмицата. Работим бързо, коректно и без излишно бавене. Организацията ни е стегната, а екипите ни реагират веднага. От заявката до изпълнението – всичко става възможно най-бързо, без компромиси с качеството.

Leave a Comment

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.