Преместване на офис обзавеждане и техника в София и региона
Преместване на бизнеса на другата страна на улицата, в друга част на града или страната, както и в друго здание е значително събитие в живота на всяка компания. Ако не се премествате често, то трябва да знаете какво е необходимо да направите, за да улесните този процес да мине гладко и безболезнено.
Преместването на малък бизнес, даже офис с двама човека е задача, отнемаща много време и изисква внимателно планиране. Много хора, на които им предстои преместване на бизнеса, не пожелават такава участ даже на най-големия си враг, въпреки, че правят всичко възможно да опростят този процес.
Първата стъпка е внимателно да се обмисли решението за преместването. Ако ви е приключил договора за наем, то е ясно, че нямате друг избор, освен преместване. Но, ако преместването не е задължително, то прегледайте и други възможности. Например, може да има ефективно увеличаване на работното пространство, съвместимо с почистване и ликвидиране на не активни архиви и ненужна мебел, и оборудване, което ще направи преместването излишно.
Ако поне има малка възможност да накарате текущите средства да работят – не ги пренебрегвайте. Поканете консултанти по бизнес планиране от фирма за хамалски услуги и може да икономисате разходите по преместването. Ако все пак сте взели решение да се преместите – консултанта ще ви изготви количествен анализ на потребностите и ще ви гарантира, че на новото място вие ще извлечете най-голяма полза.
Обръщайки се към фирма за хамалски услуги вие ще бъдете уверени, че техните експерти ще управляват целия процес. Не се колебайте и ползвайте услугите на професионалисти, защото не е без значение на кого ще поверите новата офисна мебел и оборудване, електроника и средства за връзка, инструментариум от производствените помещения, декорация, папки с информация, преместване на личните вещи на сътрудниците и др.
След огромната работа по планирането, опаковането, взимането на решения и всичко останало, настъпва деня на преместването. Експертите споделят, че да останете равнодушни и спокойни, не е толкова просто.
За да избегнете проблеми в работата и да предотвратите възможни неприятности, то е добре да оставите планирането по преместването на професионалистите. Убедете се в това, че те имат достатъчно количество хора, за да могат да извършат преместването в срок. Вие може да наблюдавате дейността по време на преместването – както на старото, така и на новото място – и да помогнете за взимане на решения, които неизбежно могат да възникнат. Експертите съветват, че най-добре е да се започне в петък и през почивните дни да може да се завърши преместването. Така ще има време да се разопаковат всички предмети и да се поставят на нужното място – така работата може да започне в понеделник и неудобствата за клиентите ще бъдат сведени до минимум.
Ако при преместването има сложно оборудване с множество съединителни кабели се постарайте по възможност да не разделяте кабелите. Навийте кабелите и ги вържете към съответния прибор, с който те работят, избягвайте да ги поставяте в чекмеджета, за да избегнете неприятности, свързани с последващо търсене, когато всичкото оборудване се разопакова.